...گوش کن من ی پسرم....
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 30 مهر 1393
ن : محمددانیال

...گوش کن من ی پسرم....

من یک پسرم.

نه سایه ای از شیطان بلکه یک دمی از وجود خدا...

من پسری هستم ک موهایش را فشن نکرده و زیرابرو بر نداشته و لباس تنگ و کوتاه نپوشیده و در کوچه و خیابان ب دنبال هرزگی نرفته است و روزانه ب خاطر چهره و تفکرات مذهبی اش بارها و بارها و بارها طعنه و کنایه و فحش میشنود...

من پسری هستم ک تنها دلخوشی اش نوشتن دلنوشته هایی از جنس دردش هست ک ب بهانه های مختلف در زیر مطالبش مینویسد...

مینویسد و همه میخانند و نمیفهمند ک درد نوشت هستند نه دلنوشت...

آری...من یک پسرم...

اگر محکم هستم شکننده هم هستم.

اگر قوی هستم ضعیفم هستم...

اگر درک میکنم،احتیاج ب درک شدن هم دارم...

آری...من یک پسرم...

سنگ نیستم...

قلب دارم...

احساس دارم...

منطق دارم...

درد دارم...

اما تمامشان پشت چهره مردانه ام پنهان شده است و فقط برای اندک افرادی نمایان میشود...

من یک پسرم


یار کسی نمیشوم که نظرش پی دیگری برود!


تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد!


روح خداست که در من دمیده شده


و احساس نام گرفته,ارزان نمیفروشمش


دست هایم ناجی فردای قیامتم خواهند بود


بی حرمتش نمیکنم و به هرکس نمیسپارمش!!!


باران بی وقفه این روزها هوای عاشقی به سرم میاندازد


لبریزم از مهر اما استوار!


سودای دلم قسمت هر کسی نیست...


عشق من
باشکوه است و بزرگ


آدمی را برای همراهی برمیگزیند:


صبور شریف لایق فروتن و عاشق ....

مـن یک پســـرم

 

 مـیـبینــم... مـیـفهـمم ...

امـآ ســکوت مـیکــنم تـآ تـو نـفهـمیی ...

حـوآسـم بـه تـمـآم  جــزئیـآت ایـن دنـیــآ هـســت

تـمــآم و کـمـآل... بـیی هـیچ  سـآنـســوری...

 

مـن یـکــــ پســــــرم

 

 دلـم کـه بـشــکنــد

 دیـگــر بـند نـمیــخـــورد ...!

 امــآ بـه رویـت نـمی آورم کـه زخــمش سخت اســت...

 نـآعـلـآج اسـت و ... شــآیـد هـمیـشـــگی...

 

 مـن یـک پسرم

 

 و گـآهـی  مـیـــآن  ایـن  هـمه انـســـآن نــرمـآل

کـم  مــی آورم  از مــآنـدن ، خـستـه مـیــشــــوم  ...

 مـیبــرم ...!

 


نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت11:18---4 آبان 1393
خدایا تو چقد خوبی تو چطور مرا تنها نگذاشته ای با این همه از تو از عشق تو دور بودم........چگونه فریاد زنم عاشقانه میخواهمت.......
پاسخ:صدای تپیدن را در قلبت نگاه دار..... آدمها که میفهمند تنهایی....دندانشان تیزتر میشود... و .....


دختری از جنس باد
ساعت16:27---3 آبان 1393
میدونی چیه فکر کردم تو ی دختری نه ی پسر شوخی کردم مطالب زیبایی دالی
پاسخ:سلااااااااام به دخی شنگول.... ممنون ....بازم اینطرفا بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.